Saturday 23 August 2014

Nokti # 1 ♥

  1 comment    
categories: 
Heellouuuuu! ☺
Pa evo i prvog posta moje rubrike!
Posto jakoooooo volim da lakiram nokte,odlucila sam da mi to i bude rubrika *-*
Imam jako dugo nokte i obozavam da ih lakiram i sredjujem pa je ova rubrika kao stvorena za mene hah xD
Da predjemo mi na post!
Za prvi post sam izabrala nokte koje je moja drugarica radila,pa znam korake napamet i bez snimka 
Evo snimka:
Ako vam snimak nije bio bas najjasniji napisacu ovde upustva:
Potrebno:
novine;
tamno sivi lak;
beli lak;
bezbojni lak;
alkohol

Upustvo:
Tamno sivi lak pomesajte sa belim lakom. To uradite na nekom papiru i kada dobijete boju (bledo sivu) nalakirajte nokte. (nemojte uzimati gotovu bledo sivu,jer nisu iste)
Kada se lak osusi,umocite prste u alkohol.
Zatim preko stavite novine(tacnije neki papiric sa tekstom iz novine),malo duze drzite da bi se lepo preslikalo.Onda preko namazite bezbojan lak.I sacekajte da se osuse (naravno) xD
I to je to :D
Potrudila sam se da detaljano objasnim da bi vam bilo sto jasnije :D

Da li vam se svidjaju nokti?
Probacete da naravite?
Komentarisite!♥
-Nata ♥☺

1 comment:

  1. Ovo je super!♥Meni je ispalo odlicno.♥Hvala na savjetima!♥Obozavam ovaj blog!!!♥♥
    *----------------------*♥

    Maja

    ReplyDelete