Thursday 21 August 2014

Bok :)

  4 comments    



Meni je mnogo zao zbgo toga sto je Lana zatvorial teen kreativece.Zato sam ja odlucila da narpaim jedan blg o teenagerima xd.Ovde ce biti raznih videa,saveta DIY-eva i jos mngo toga :).Svi koji zele da budu blogerice nek mi posalju neki post na mail strumfetax3@gmail.com.
A sad nesto o meni:
Moje ime je Karla,imam 15 god i zivim u Osjeku,upisala sam jezicnu gimnaziju :),volim da crtam xd
I mnogo bih zeljela da mi ovaj og uspije,takodje blogam na Lininom blogu o grafikama :)
       

                                 




                                                                  XOXO Karla




4 comments:

  1. A supp :) i ja bi zeljela da uspije blog ^.^

    ReplyDelete
  2. Sretno i nadam se da će blog uspjeti! :) ^---^

    ReplyDelete
  3. Sretno,ali ja bih voljela bloggati na ovom blogu moja rubrika bi bila:Make-up on Stardoll-use it in Real Life....Molim te odgovori da li mogu :)
    katyperylove18

    ReplyDelete