Saturday 23 August 2014

#1-Outfit

  3 comments    
categories: 
Hellou my dears!♥
Evo mene s prvim postom moje rubrike ♥
Što čekamo?Krenimo!


Nemam pojma zasto je ovako malo :O A ako povećam preveliko..
No hajde niste slijepi vidite sta je na slici..

Uglavnom,outfit sam napravila za Back to school,baš je Teen i sladak.Jako mi se sviđa pogotovo ova preeslatka majica..Ovako zašto sam odabrala adiddas tenisice i majicu dugih rukava?Zato što je škola jeseni,a jeseni su hladne.Da je škola ljeti,definitivno bih odabrala majicu kratkih rukava i conversice!xD

Majica-£160
Traperice-
€205
Tenisice-
$50
Nausnice-
$8.40

Znam,znam,znam cijene su pomješane ali nikako nmg namjestiti da mi pokazuje kune ili marke..Čak mi neradi ni onaj Google valute tako da vam nikako nmg reći šta koliko košta možda vama radi Google valute pa sami odite i vidite koliko je to maraka,kuna,dinara...

Sviđa li vam se?
Jesam li dobra blogerica?xD

Kommajtee!♥

Ivana ☻♥

3 comments: